Spółka AM Doradcy Sp. z o. o. istnieje na warszawskim rynku od 2008 r. Przedmiotem działalności firmy są zasadniczo dwa obszary: pełna obsługa nieruchomości – poczynając od fazy koncepcyjnej (sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych, projektowanie, uzyskiwanie decyzji administracyjnych i ocena opłacalności inwestycji), poprzez realizację – inwestorstwo zastępcze i nadzór inwestycyjny, wykonawstwo, po pomoc w uruchomieniu i oddawaniu do użytkowania nieruchomości, a także profesjonalne zarządzanie nieruchomościami oraz doradztwo gospodarcze, w szczególności restrukturyzacja procesu zarządzania przedsiębiorstwem. Specjalizujemy się w restrukturyzacji podmiotów ponoszących zbyt wysokie koszty funkcjonowania w stosunku do uzyskiwanych przychodów, podmiotów, których majątek trwały i obrotowy nie przynosi spodziewanego efektu gospodarczego oraz w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi i publicznymi.
W zakresie rynku nieruchomości, w ramach prowadzonej działalności dokonywaliśmy przekazywania nieruchomości do eksploatacji, egzekwujemy roszczenia właściciela z tytułu umowy o wykonawstwo – zarówno gwarancyjne, jak i należytego wykonania kontraktu.
Posiadamy niezbędne uprawnienia do zarządzania nieruchomościami oraz do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, a także uprawnienia budowlane, w tym branżowe. Współpracujemy z renomowanymi kancelariami prawnymi, biurami architektonicznymi i rzeczoznawcami majątkowymi.
Nie boimy się podejmowania niekonwencjonalnych wyzwań dlatego specjalizujemy się w „trudnych” zleceniach.
Wspólnicy, Zarząd oraz pracownicy firmy posiadają szerokie doświadczenie w przedmiocie działania przedsiębiorstwa zdobyte podczas pracy w wielu podmiotach m.in. rynku nieruchomości sektora prywatnego i publicznego. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i wieloletniemu doświadczeniu naszych pracowników oraz kadry zarządzającej jesteśmy w stanie sprostać wielu oczekiwaniom i zapewnić indywidualną obsługę Klienta. Jako młoda firma jesteśmy bardzo elastyczni, otwarci na nowe pomysły, ale też nie zapominamy o procedurach, które usprawniają obsługę i czynią ją bardziej efektywną dla właściciela nieruchomości.
Na życzenie Klienta gotowi jesteśmy przekazać stosowne dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie. W obecnej chwili zarządzamy Wyższą Szkołą Nauk Społecznych – placówką o ustalonej pozycji na warszawskim rynku edukacyjnym, która jednocześnie kształci kilka tysięcy studentów. Zarządzaliśmy ponadto nieruchomościami Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina – obiektami w Warszawie i w Żelazowej Woli, w tym multimedialnym Muzeum Fryderyka Chopina, zabytkowym parkiem i obiektami obsługi turystów w Żelazowej Woli oraz biurowcem klasy A w Warszawie. Nasza kadra była odpowiedzialna za uruchomienie i przekazanie do eksploatacji tych obiektów.
Bezpieczeństwo realizowanych usług na rzecz naszych Klientów, prócz naszego profesjonalizmu, zapewnia również posiadana przez firmę polisa ubezpieczeniowa Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
Zapraszamy do współpracy.
|